everything died and turned to stones

har inte bloggat sen fredags så lär ju bli ett ganska långt inlägg nu.. jaja

iaf, så förfestade vi hos kicki. såg lite idol och fixade oss=) bussen till stan, träffade sandra och marre inne på max och sen gick vi in på cover. haha det var iinte mycket folk kan jag lova! köpte varsin öl och satt där. blev väl halv mycket dans. träffade och snackade med folk osv=) träffade lite gammalt folk också. chrille, carro och linus från hissjötrakterna så det var kuul!=) appel var också där. sen jag och mina tjejkompisar annars var det bara massa randoms, typ. då det var slut åkte vi bussen till röbäck. jag och ida gjorde makaroner och köttbullar och började se nån film där vid 4 men jag somnade efter typ 15 min.. :P  jaja.

På lördagen så drog vi en bakispizza på pizzerian sen bussen till stan. Jag Ida och Matilda. träffade erik där. gick runt och köpte farsdagspresenter =) Åkte hem med mamma vid tre från stan.

Sen kom pappa och Ruth och hämtade mig i Hissjö. Med en massa uppstoppade djur i bilen! HAHA jag var så rädd!! :O sjukt. ;D  på kvällen tog jag och jesper cyklarna och skulle fara ner på OK för att köpa lite godis, hyra film och sånt, så vi cyklade "snabbaste vägen, där på typ två min!" enligt jesper.. haha right.. cyklade i snö, genom skog. vet knappt om det var en riktig stig ens haha. jomen. sen var vi tvugna att gå hem igen för det var halkigt och uppför. då vi kom hem hade det gått 50 min..! :p och det är inte ens så långt.. aja:P
Vi såg iaf My Bloody Valentine. Har velat se den säkert mer än ett år och nu då jag äntligen får se den så var den ju nästan patetisk. haha så dååligt gjort vissa grejer. kanske bättre om man ser i 3D men. jag blev lite besviken iaf :P

Söndags var det ju farsdag. så vi väckte pappa på sängen. han fick jaktglögg av Ruth och typ ansiktstvättsgrejer av mig=) sen fick alla skriva på lappar olika förslag för vad vi ska göra under dagen och vad vi vill ätat ill middag och sen blev det typ röstning. Blev typ hemmadag. kl ett käkade vi tårta. och efteråt så pluggade jag lite körkortsteori. eller jag försökte med faserna men det går inte så braaa.. hehe

Till middag så åt vi fläskfilé, bea-sås och potatisgratäng. asgoott! haha och det roliga var att vi käkade middag UNDER bordet ;) blev lite jobbigt efter ett tag men haha

på kvällen så blev det mycket pepparkaksdegsätande framför tvn, och det är så gooott! haha =)
gick och la oss vid elva men somnade itne förrän typ två, halv tre. nästan ingen kunde sova . fattar inte varför. alla var uppe och gick, käkade, drack vatten, dator, ... så jag var feett tröött imorse. åkte med pappa till hissjö och gick och la mig direkt. typ 8. sov till två på dagen ungefär sen har jag gjort lite körkortsteori och bara legat i sängen med datorn. och jag är fortfarande trööött.! det suger ju eftersom jag borde göra mitt svenskatal som ska redovisas på onsdag... och körkortsteori borde jag plugga på lite till ikväll eftersom jag har körlektion imorgon.. hoppas bara svenskan löser sig på nåt sätt. .. =/

kommer lite bilder senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0