down down down down dooooown

känner att det är ganska mycket negativt jag skriver i bloggen nu för tiden.. 
jag måste bara få klaga liite till...
Jag har ju suttit med svenskatalet några timmar ikväll. Och jag har fått ihop till 02:45 minuter. alltså ca 2 minuter kvar... KUL. jag vet inte alls vad jag ska skriva mer.. kanske ska skriva mer om själva texten och bilden och inte mer personligt men jag vet inte ens hur dom där talen ska vara formade! + att jag ska skriva talkort, skriva pm, och faktiskt nästan kunna texten till imorgon kl 13.00! det kommer ALDRIG GÅ! :( Hade ju tänkt gå och lägga mig hyfsat tidigt men näe. inte ikväll heller...fuck

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Men lilla stumpan, önskar du var här så jag fick hjälpa dig med svenskatalet! :-)

2009-11-11 @ 00:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0