'Cause everything is never as it seems

tänkte berätta lite om igår iaf.

Jag och Emelie tog sjubussen in till stan från Hissjö. Drog till Ersboda på två kompisars fest. Kände typ ingen osvosv men ja, sen vid tio kom min morbrors tjej och hämtade upp oss så fick vi skjuts till Ålidhemcentrum. Blev en rullpizza på Chaplin och sen drog vi in oå krogenkrogen. Träffade lite folk, men var som inte så värst många man kände. jaja det var kul iaf =)

vid två kom mamma så vi skjutsade hem andré och johan(?) till mariehem, sen for jag mamma och emelie och kollade lite på olycksplatsen igen.. typ mer än 100 ljus tända..

sov till ett idag. huur skönt som helst! då vi vaknade frågade emelie vad jag hade drömt, för tydligen så hade jag typ spelat lufttrumma haha!

idag måste jag verkligen göra massa skolarbetee.. svenskatalet ska vara klart i veckan, och redovisas på fredag typ! :O sen måste jag skriva massa fakta om olika massagemetoder också. åh, drygt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0