Burn out

Igår var vi lediga. Så jag, Sandra, Malin och Emelie passade på att filma våran reklamfilm.. :P
Lite "backstage-bilder" ;D













hahaha,

Då vi var klara drog Malin och Emelie hem. Jag följde med Sandra hem till henne, vi fixade oss och drog till Jonzza på fest! Vi var ca 25 pers och det var ba treevligt
Vid 2-3 nångång (?) hade dom flesta farit så jag, erik och fredde gick till Preem för att köpa nåt ätbart. Då kom Thompa, Anders, Mara och Jimmy in. Var aslänge sen jag träffade thomas så det var kuul :)
Gick tillbaka till Jonzza. Sofia, Falk, Lucky och några hade kommit tillbaka. Såg lite Fast and the furious sen somnade vi väl vid 4 halv 5 kanske.

Idag så kom pappa coffe och jesper och hämtade mig vid elva. Vi gick på stan, käkade lunch på tre kronor.. Var tänkt att köpa lite julklappar osv men det blev inget sånt för mig. Får ta det nån annan dag istället

Kom hem vid halv 4 till hissjö, sov typ en timme, sen städade jag mitt rum och började julpynta lite=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men snyggt att du satte nosgrimman fel.. :O ...........

2009-11-29 @ 13:15:38
Postat av: Angelica

hahaha ojdå.

2009-11-29 @ 15:44:58
URL: http://aangeeliicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0