all that I wanted was you

okej, jag måste köpa nåt uppiggnande! ledig idag ju och tänkte sova till halv elva sen kliva upp för att plugga hela dagen. men jag var helt död ;O så jag vaknade kvart över tolv och då har typ halva dagen gått ju. Men jag har iaf hunnit med att skriva på projektarbetet och naturkunskapen. På ett tag måste jag ta tag i svenskatalet också. har typ ikväll och torsdagkväll på mig då det ska redovisas på fredag.. =S

På onsdag 18.00 så ska klassen och lärarna fara och käka på Droskan :) (därför hinner man typ inte göra så mkt på svenskatalet den kvällen..) Anita har gått i pension nu i november också så vi ska köpa nån blomma osv till henne som hon får då. Det blir nog kul=) och gott ;D

jaja. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0