higher

Har varit sjukt härligt väder senaste dagarna! Igår låg jag ute på studsmattan och solade.. sköönt! Senare på kvällen så kom Emelie och Malin, vi åt chokladfondue och såg Mamma Mia. Runt 23.00 så drog vi till Nydala eftersom det var några där och grillade. Men då vi kom dit så hade typ alla dragit... så speciellt kul blev det inte. Menmen. Malin sov iaf över hos mig och idag for vi till stan. Vi gick mest runt och kollade, men det blev iaf en ny bikini och en väska=)
Till onsdag skulle jag typ vilja hunnit köpa ett par gladiatorsandaler också, till Turkiet och så:) men jag får se om det blir aaav.

måste städa massor ikväll också. Hundarna lossar såå mycket hår just nu så jag blir ju tokig... Ska baka lite också till imorgon. Sen vet jag faktiskt inte alls vad som händer. Jag måste väl ladda inför dansuppvisningen som är imorgon! :O shiit.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0