Nothing else I can say

Första dagen i skolan efter turkiet avklarad. Råkade försova mig lite så fick skjuts in av mamma. ganksa slapp dag och sen kvart i två bussen hem. Tänkte vara duktig och plugga men det blir inte aalltiid som man tänkt sig...  Började väl för kanske en och en halv timme  sen med coren. hehe. men har inte så mkt kvar tills det är klart så jag hoppas det går bra att redovisa imorgon!
Fyra låtar; Lady gaga - Pokerface, Katy Perry - Hot N Cold,Blowsight - Toxic, Flo Rida - Right Round.

Imorgon blir det X3M för första gången sen jag fyllt 18. NICE!, sen resten av helgen blir det typ massa plugg... Plus att vi kanske ska börja måla och lite sånt i tvättstugan också =) Måste bara bestämma färg till fondväggen och sen vilket golv vi ska ha osv. Roligt med lite förändringar ju!

nuu ska jag fortsätta med core. hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0