Svennebanan

I torsdags åkte jag till Granö. For på kalas hos Roy, sen på kvällen for vi ut ett tag med båten =) Var hur fint som helst:)
Sen tänkte vi dra och bada, men jag bangade , hade inga badkläder eller nåt så.. :P

På fredagen bakade jag och coffe fika. Jag gjorde tårta och han kladdmuffins. Tårtan blev ju inte riiktigt som den skulle inuti, hahah men den blev god ändå! vid 13.30 (?) for vi till stan. Jag, Coffe och Jesper åt på Frasses sen kollade vi fotbollsskor och lite annat till coffe och jesper. Kom hem vid typ halv 7, då blev det firande av mig och fika. jag fick 1800:- , ansiktsbehandling, blommor och en champagneflaska!=) Sen kl 21.00 drog vi och spelade brännboll på skolan. Jag, Emelie, Johannes, Henke, Roy, Pappa, Ruth, Jesper, Coffe. efter en match var typ alla less på det, så pappa och ruth drog hem. sen kom fesoj  och vi spelade fotboll ett tag.
seenare då vi hade varit hemma ett tag så for jag,pappa,ruth och jesper ut på en biltur. och kom hem typ 1, sen såg jag och coffe Epicmovie, till typ kvart i tre.. Då hade det blivit ljust igen ute ocskå. niice:)

lördag, igår. kom jag hem till hissjö typ ett eller nåt. Sen blev det att göra sig klar för kvällen och vid 5 var jag hos sandra. Jag, hon, malin,marre,erik och jonzza grillade (suuupppeeerrgooottt!) och drack lite. Sen drog vi till nån förfest på Mariehem. Men var typ där 20 min sen tog vi bussen till stan och Kulturnatta. träffade massa folk och gick runt ganska mkt. sen ringde jag mamma för hämtning runt 1, och dom andra skulle dra hem till sandra så.

Idag vaknade jag 12.. drygt, känns som typ halva dagen gått redan :P Har inte så mkt att göra egentligen. Ska försööka göra klart. eller iaf göra lite, på engelskan, litterature caféet.. Sen hoppas jag det blir träning ikväll. Var aslänge sen! :O

Torsdag   

Fredag   

Lördag     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0