pluggpluggplugg....

Nu har jag suttit med Historiahemprovet typ hela kvällen. Har asont i rygg/axlar men har gjort alla G-frågorna iaf. Resten gör jag imorgon. Har ju halvdag så blir nog att ta tolvbussen hem, göra mer historia, och sen fortsätta med allt annat plugg jag har.. taggat.

Hade körlektion idag också. Gick faktiskt hur bra som helst! Klarade typ allt på första försöket så jag är nöjd ;D Blir att börja med massa regler och sånt nu på onsdag. Om jag inte måste avboka den eftersom den slutar 5 min efter engelska speakingtest börjar... så jag får se hur jag gör med deeet.

v.21
tis - småföretagande redovisning.
ons - avsp/stress inlämning, Historiahemprovsinlämning, speaking test, körkortsteori.

v.22
mån - psykologi försvarsmekanismer(helst då)
ons - eng. litterature café
fre - NK miljöarbete inlämning

v.23
mån - restprov svenska upplysningen
tis - svenskaprov språkhistoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0