Let's get down to business

Har suttit och ätit godis, läst bloggar och bara drygat väldigt länge nu. Hade egenligen tänkt fara ut och springa men jag vet inte hur bra det är då man har ont i halsen? =/ Tror jag stannar inne ikväll. Jag och Sandra gör ett arbete om ryska revolutionen som vi hade tänkt göra klart ikväll.. Sen blir det väl bara ta det lugnt osv.

Hade ungefär en halv lektion idag. Först var jag och hade körlektion, sen kom jag till svenskan då det var typ 30 min kvar. Jag Sandra och Malin drog till stan. Jag bokade tid för min ansiktsbehandling jag fick i present av Ruth. så på måndag kl 11 ska jag dit=) sen köpte jag en morsdagspresent till mamma, åsså trebussen hem. 
morfar kom förbi och fixade batteri till min moppe idag!=) Så nu är den körbar och det känns BRAAA !

Nej jag kanske borde börja packa för Kroatien ikväll? Ska bara skriva lite av arbetet nu så gör jag det sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0