Idag fyller jag 18!! :D

Dagen började med att jag var tvungen att kliva upp kl 07.00 som sagt. iväg till Studion på Folkets Hus och hade lite genrep osv. Kl 11 var det dags för dansuppvisning. Det gick faktiskt ganska bra :) var lite nervöst då man stog där framför allt folk men.

Eftet det for vi hem. duschade och ställde fram fika osv. Så då blev det kalaas med 17 olika sorters tårtor/kakor!:O
fikade tills jag verkligen inte orkade mer, hoppade lite studsmatta, och umgicks:)

Jag fiiick:
Parfym Escada Ocean Lounge
En ring
Väska
3800kr ;)

kom gärna på fika, har sjukt mkt ;D

juste, alla som skickat grattis-sms, tack såmkt! (har inga pengar på mobilen så kan inte svara.. :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0