En gång är ingen gång, Anki Malin Andersson!

Slutade halv tre igår, gick till stan (eftersom jag trodde jag missat bussen men då jag var påväg mot stan körde den förbi mig....) och var där typ en halvtimme innan jag tog bussen till Sandra där hon och Marre var. Vi gick på obs och köpte lite mat osv sen tillbaka till sandra för att käka och duscha och göra oss klara. Runt halv 7 kom Erik och Jonzza. Satt på balkongen och drack lite osv. Då klockan blev 8 så skulle vi ta bussen in till stan . MEN då var alla så sega så vi missade den. Jag, Marre och Jonzza gick till stan. Från mariedal, för vi orkade inte vänta på nästa som skulle gå om en timme. Men Sandra och Erik väntade på nästa... Då vi hade gått till Haga och Preem så kom Emelie, Lotta, Malin , Elin (nån fler?) så vi träffade dom ett tag, sen fortsatte vi vår vandring till stan. Satte oss på änglabänkarna och väntade in allt folk. Mkt treevligt!=) Sen drog jag och Sandra till Robbans förfest typ. sjukt kul var det! =) Singstar, nytt folk, osvosv:) Tillbaka till stan. Gick in på kajen. Träffade Ida, Kix, Erik, och dom.. väntade på björn Rosenström typ en halvtimme. Sen började han spela typ tjugo i ett. åh så sjukt kul det var! iofs bara då man kunde låtarna, men ändååå! bara niice! Då det var slut typ en timme senare så gick jag till bilen och väntade på pappa och thompa och sen for vi hem. :P Men det var en riktigt värd kväll i alla fall! : D

Här kommer lite bilder och videoklipp:



Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din helg varit toppen :)

2009-05-31 @ 01:51:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0