Without you

igår fick vi tillbaka en av datorerna så är inte helt datorlös längre :P På bara MIN användare så var det 9 944 st bilder... Dags att rensa lite kanske? ;D 

Igårkväll var jag iaf med Sandra, Jonzza och Erik. Drog först hem till Jonzza men fanns inte så mycket att göra så vi for på bio istället och såg Friday the 13th. Den var riktigt bra! Jag satt typ och spände mig hela tiden haha ;D nä men klart sevärd film=) Eftersom Erik har körkort nu så var det han som körde. Haha, jag brukar inte vara åkrädd men faktiskt kändes det liite osäkert ibland;)  

Vid 8 imorse for mamma och syrran till Arjeplog för att hämta hem en foderhäst så jag är ensam hemma till söndageftermiddag. Vaknade iaf vid 10, låg kvar i sängen typ en timme. Sen började jag städa, typ hela huset ;O nästan iaf :P Så det är ganska så fint nu faktiskt=) Då jag var klar med det kom Anna och vi for ut och red Topsy och Oscar typ 45 min eller så. Sen var jag kvar i stallet ett tag, gav kaninerna mat och var ute med hundarna en sväng. Runt 5 så gjorde jag upp eld för första gången. (vi eldar för att få värme i huset) jag var typ bra på det;P
Sen blev det duschen, lite middag och sen kom Emelie med bilen, vi kom på att vi hade för lite choklad så vi körde en sväng till Tavelsjö för att köpa mer. Hem till Hissjö igen och skärde/skar (?) upp allt osv. Såg Melodifestivalen och åt frukt doppade i smält choklad (fondue) asgooott! Då melodifestivalen var slut for hon hem så nu sitter jag här själv. Känns konstigt att gå och lägga sig då man är helt ensam hemma..

Måste bara säga också att jag har snackat med Vera Stjärtskåra (Sandra som kommit på det nya passande namnet till våran mattelärare!. Vi kom överrens om att jag får ett IG och jag slipper komma på fler lektioner men får ändå inte frånvaro. greeaat! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0