when I'm gone

Ursäkta mitt förra inlägg.. :P men vi hade iaf kuul ;D
och sen har det ju blivit nåt fel också, har ingen aning om hur men allt står ju med stora bokstäver och det är olika lilafärger på bloggen, ;O konstiigt. Får försöka fixa till det.

Som sagt så var det ju liten fest här igår. :P Det var sjukt kul! Dans, treevligt folk, vattenpipa, boxning typ :P osv .
Haha, och sugmärkena, helt sjukt ;D dom var inte dåliga;)

Nu har jag städat klart huset också. eller ja jag måste dammsuga mitt rum,sen har jag torkat golvet i köket eftersom det var några (nämner inga namn) som inte var så jätteskillade och spillde både vin och lasagne hahaha

Känner mig inte så fresh heller, så direkt jag kommer till Granö blire duschen direkt!. mh, skönt . Pappa kommer om typ 30 min och hämtar upp mig och syrran så blire att vara där till måndag:) Pappa och ruth har just kommit hem från en vecka i Gran Canaria. fuuuusk :( Men taggar Kroatien i June istället. blir naajs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0