we're in heaven..

Idag har jag och ida mest tagit det lugnt, såg film och sen gick vi på  Hissjö handel, snackade lite med Josse och jag skulle fråga om jobb där men tar det imorgon istället. :P Så vi köpte massa fett (godis osv) och gick hem till mig igen. Hon hjälpte mig att skriva ett CV och sen for vi på Arbetsförmedlingen där det var massa företag som sökte sommarjobbare osv, så jag lämnade in en ansökan. Dom flesta företagen var liksom inget för mig.. Men jag har då sökt jobb som tidningsutdelare tidigt på mornarna.

Då vi var klara där så drog vi på stan ett tag. Jag hittade en ganska fin svart(ofc..) klänning på Gina, och en randig T-shirt på H&M och Ida köpte ett linne där också . :)

Efteråt så hämtade mamma mig, så for vi hem en snabbis och sen körde jag till Flurkmark för Olliwer (kusin) fyller 6 år idag:) då jag körde dit så sprang det ut en räv mitt framför bilen ;O det var lite scaary..

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv oftare!

2009-03-06 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0