Våffeldagen!

Igår sov jag hos Emelie, vi satt mest vid datorn och gjorde engelska redovisningen. Vi har ändrat den 2 gånger nu, så förhoppningsvis blir det här bra :P
Efter skolan idag så kom pappa och hämtade mig. Vi for till Thomas lägenhet en snabbis sen körde vi till Granö. Pappa har fått tillbaka Audin så äntligen efter typ 5 månader så går den köra :)

Då vi kom hit så läste jag lite ur engelskaboken "Letters from the inside" sen åt vi Våfflor till middag. ba gööda!=) Ett tag efter det så for jag och Coffe ut med skotrarna 2 timmar. Förfrös nästan ansiktet.. Sen håller jag på lära mig burka nu också . Men tror jag måste  träna liite mer innan jag kan det bra ;D

imorgon börjar jag 08.20 med dans. Det betyder att jag måste åka med bussen från Granö 06.25, Kul va?...... Nja. inte direkt.  Var ju tänkt att jag skulle åka med pappa men eftersom han dissar mig och skjutsar Thomas tillll Hörnefors och göra halkbanan så får jag åka buss istället. jaja, bara jag duschar ikväll så får jag göra en snabbfixning imorgon. Eller försöka iaf.. Känns liiiite jobbigt att kliva upp typ 05.40

Nä nu blire duschen osv sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0