Tingeling tingeling, come on baby shake that thing

Innan Dansuppvisningen på Folkets Hus var jag och övningskörde med pappa och Jesper, det gick väl sådär:P Var även och hämtade min bärbara dator från den har varit på lagning så nu ären tillbakaa:)  sen var väl dansuppvisningen som.. både bra och dålig. :P Då den var slut blev det tillbaka till skolan. Snabbt fixa ihop redovisningen för svenskan och sen gå på lektionen och redovisa. Det gick typ ganska bra ändå. Sen fick vi tillbaka Svenskaprovet som vi hade igår också, och jag fick VG! :D

Sen kom pappa och Jesper och hämtade upp mig. Vi for på stan en snabbis, såg en läskig gubbe utanför kungspassagen som stog och skrek/sjöng i en mic. konstig var han. Var tvungen att filma hoho.
Jag körde bil från Hissjö, hämtade Coffe i Vindeln sen vidare till Granö. Asså jag gillar inte att köra den där bilen;D går bara dååligt!=( :P

Ikväll blir det lugnt , tror jag ska gå och köpa lite godis från affärn innan den stänger;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0