npasödlköäf

Oj jag märker att jag har inte bloggat på tre dagar nu :O har väl haft annat att göra. Jag har då varit i Granö typ en vecka nu. Men i eftermiddag ska jag till Hissjö igen.
Igår var jag och Marre hos Emelie i Vindeln. Vi hade tänkt att först se skräckfilm, sen fara ut i skogen och grilla. Men efter vi sett klart filmen så hade vi gaanska ont i magen av allt godis. Sen så var det så skönt att ligga i sängen så det blev ingen grillning, Får bli nån annan gång istället. :P Vid halv tolv fick jag skjuts hem till Granö, såg lite av Never Back Down sen gick jag och la mig.

Idag har jag och Coffe varit ute med skotrarna. Körde lite överallt sen for vi till nån stoooråker och burkade . Men jag är iinte speciellt bra ;D Sen bytte vi skotrar, och då gick det faktiskt lite lättare för mig med SRV'n men . coffe burkade över så det blev massa jobbigt då vi skulle ställa till den. Så det blev lite av ett träningspass allting :P

Kommentarer
Postat av: yo sistah from da same mistah

hahahah never BACK down heter den

2009-03-28 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0