Hallelujah!

köpte mest lite smågrejer på stan idag. Blir så SUR då kläderna inte sitter som dom ska! provade ett par jeans och den storleken jag vill ha får jag nästan nästan på mig. en strl större är lite för stora. ååååh så frustrerandeeee! blir bara sur.
Men det blev iaf en ansiktskräm, hårfärg och ansiktsmask,

Körde lite bil i stan också, det gick ba fiint! iofs var det automatväxel men, körde upp på parketten osv :P Då vi kom hem gjorde jag och syrran pizza , SJUUUUKT GOOOOTT <3 seriöst så tror jag det där är godaste pizzan jag någonsin ätit..i think. iaf, sen åt vi nån rätt så god efterrätt också, typ varm banan med daim och grädde.

eefter det så färgade vi håret. Jag mörkare och syrran ljusare. :)


 Före.     Efter.

Emelie kom ut ur garderoben idag.. ;)

Det sög att jag inte fick med mig nån på festen ikväll. Skulle komma typ 100 pers och det hade varit så sjuukt kul!  men jag har då inte haft tråkigt ikväll ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

men tack för att du tog den finaste bilden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-01 @ 17:55:50
Postat av: :@

men tack för att du tog den finaste bilden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-01 @ 17:58:16
Postat av: Anonym

men värt att det vart två gånger...........

2009-03-01 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0