It's getting hot in herreee

Idag var jag och Sandra på stan, åt rullkebab, jag köpte ett par skor som jag ska ha på dansen, och säkert i sommar ocskå, sen drog vi hem till henne ett tag och skrev lite på avspänningen. Tillbaka till stan för att träna på USM med Erik och Jonzza. Meen eftersom det blev massa fel så det enda jag tränade var att gå på rullband 6 min. sen var jag tvungen att dra till bussen. Men imorgon blir det iaf core sen dra till nån mässa på Nolia och kolla lite :)

Svenskaprov imorgon, Språksociologi. Skönt med prov man inte behöver plugga till så mycket. Men har ändå lite saker som måste kollas igenom...

Plugg:
Svenskaprov tors v 12
Svenskaredovisning fre v 12
Engelskaredovisning ons v 13
Avspänningsinlämning tisdag v 13 (?)
Avspänningsprov tis v 15 (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0