Don't you know love is stronger than Jesus?;)

ganska chill dag i skolan. Råkade ta sovmorgon imorse. hehe, trodde det var fredaag. Men men, sen hade vi Svenskaprov. Kändes ändå gaanska bra, men räcker säkert bara till ett G. Får hoppas på VG iaf :) fast.. ska väl inte ha för höga förhoppningar;P Brukar ofta gå dåligt då man tror det gått bra,

Slutade 13.20. Väntade på att Sandra skulle sluta matten sen drog vi ner på stan med Oliver. Gick mest runt lite, sen fick Sandra med mig på Kafé Station så det blev lite onödigt fika där ;D Skulle köpa present till pappa också men det är typ omöjligt att hitta nåt :/ Får kolla imorgon kanske. 
på tal om imorgon. Världens softaste fredag tror jag. nä men, börjar 11, ska se nån dansföreställning på Folkets Hus. Lunch. Sen har vi svenskaredovisning sen slutar jag . det nii!

Nä nu ska jag göra lite plugg, "hare haj! - kanin delfin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0