Segertåget

Emelie for hem runt halv två ungefär. Så vi höll på med redovisningen ett antal timmar.. :P Men det blev bra till slut!=) Så ska träna på det ikväll. Första gången på gymnasiet tror jag som jag kunnat träna på vad jag ska säga kvällen innan. ;P Så hoppas det går braa imorgon.

Efter att Emelie farit har jag inte gjort mycket alls. Mest suttit vid datorn, musik, osv. Jag och mamma har också registrerat typ alla våra värdegrejer som mobiler, kameror osv på SmartSafety så om nån skulle stjäla massa igen så får vi igen lite mer pengar osv . så det är ju ganska bra=)

Tänkte att  nu då jag sitter på min bärbara så kan jag ju lägga in bilder på kattungarna. (=



 


Kommentarer
Postat av: idaaa

jag vill ha den som hoppade ut åt fel håll :]

2009-04-01 @ 15:05:22
URL: http://idislarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0