Temperature

Kört bil i stan idag, men manuell växel. gick faktiskt riktigt bra!:) For på Barnens Hus och köpte lite presenter till en kusin som fyller 6 på torsdag. Sen köpte vi en lampa och två tavlor till hallen där vi gjort om. :)

For på cardiomuskel och core idag ocskå. Från början var det så sjukt jobbigt, men efter en halvtimme så blev det riktigt roligt!:) Ska försöka träna så mycket jag kan nu på lovet då jag slipper allt plugg osv. Gymma och springa imorgon, nåt pass på onsdag kaanske, sen Schlagerteamcykling på torsdag innan Olliwers kalas.

Har stoorstädat mitt rum idag. Det behövdes veerkligen. Dammråttor överallt! Måste bara dammsuga nu så äre typ kliniskt rent. Nejmen, iaf. Ikväll så skulle jag ta ett till hål i örat. Fick igenom nålen men det gick segt sista millimetrarna typ. Sen skulle jag sätta i örhänget. Då går det bra, tills dom där sista millimetrarna.. Det går iinte att få igenom. Kul, efter all smärta :P

aja, snart blire sängen. Tandläkaren imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0