rubrik

I måndags var jag och mamma och lämnade in båda våra datorer, så jag är datorlös ett tag framöver... Ganska skönt men jobbigt också.. :P I tisdags på Dancehallen började vi träna för dansen vi ska visa upp senare, den verkar riktigt rolig!:D I går var det utv.samtal så jag var ledig. Jag for faktiskt ut och red ett tag:) gaanska länge sen, ja. Men det blev inget plugg som jag hade tänkt vara duktig med.. : / aja.
Idag efter skolan så blir det att dra till USM. Ska på core om det är ett pass idag. Magen är typ enda stället i kroppen jag inte har träningsvärk haha :P

På fredag vet jag inte vad som händer, än så länge. Blir kanske bio, eller nånting annat. På lördag är jag ensam hemma för mamma och syrran drar upp till Arjeplog för att hämta en foderhäst åt syrran. Så det blir nog skräckfilm/melodifestivalkväll hemma hos mig. Jag och Emelie iaf. Märker väl om det blir nå fler ocskå.. =)

Om 10 min börjar matten, jag måste verkligen snacka med Vera om hur jag ska göra med det. Problemet är bara att jag vet inte vad jag ska sägaa :P aja. det blir nog bra.

Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0