ante ska bara knåda en snus så ska han skriva lite här... ;D'


hihi nu sitter jag här och gör skivern ditatorn,,,,  nu så ska jag skiva lite om mig själh. jag gilliar lit och balnadat.. jag sitter just nu med jonnzza och skriver här 9i blopggern och jag dgillar att peta navel.... ibland så¨ kollar jag på nakenbilder på Anreé som är här väster ut om mig sattan sså jag bvlirl less just nu jag ärö sjukt förbannad och jag 'r om du just bnu ser dettaa s¨ sitter jag i stugan här i Hissjö och dricker snus,.... jag är nu  ganska less på Lukas som nu är i tHIALAND och drick EFES,.. FItt jävla lukas.. näR DU L'ÄSER DETTA har jag slagit dig ffemmm ghåner om fittkjaävkla lukas ...HAHA ... Denna datorn är bättre än min som jag gamar på,... jag är sjukt avundsjpokl. ... jag vill köra skoeter. .just nu så ksa Anki_ skriva om sitt liv.... Varsågod... jag har ninget me aätt säga jkag ska gå ut just nu ....

Cider är så jääävla gottt! På riktigt. faan jag är såå fuukking sugen på ****** men det är najs ändåå :D
I LOVE YOU PAPPA :D hihi., Nä men nu ska jag dra ocg vara social med mina vänner som är här :D
Jonzza, André, Fredde, Sandra, Ante och Oliver. Dom är NääÄÄÄÄÄÄZZZZzz ;) ;) ;) HA EN ASBRA KVÄLL ALLIHOPA. SYND ATT NI INTE ÄR HÄR MED OSS OCH FESTAR ;) hare haaj :D :D
Juste, här kommer en bild på Jonzza och Erik från House of Metal. :D haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0