Maybe it's just me

Igår var jag, Eve, eves kompis Julia, Jonzza och Fredde i Röbäck i en lokal, blev lite chilldrickning, mycket singstar osvosv. de va kuul! :)  Sen då jag åkte halvett bussen hem så låg det en stoor lastbil i diket ;O Den hade tydligen kört av vägen runt 8 på morgonen och runt halv  4 på eftermiddagen så stängde dom av vägen från hissjö till västerslätt för att kunna få upp den, hur lätt nu det skulle vara?.. 

    

Idag for jag mamma och syrran för att köpa en ny systemkamera till mig. Fick ut 5 300 :- av försäkringspengarna från
d80n och nu såg vi i en tidning att d40n kostade bara 3333kr så det blev ju perfaa! Den är mindre också, så det är bra=) har ändå saknat systemkamera. blir så sjukt mkt bättre bilder med såna än vanliga digitalkameror.



nä nu blir det fruktsallad och Hitta Nemo! harehaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0