lördag söndag måndag tisdag

Känner att jag börjar bli lite dålig på att blogga nu, men iaf.

I lördags for jag hem till Hissjö. På kvällen drog jag, mamma och syrran på bio och såg Marley & Me. Den var faktiskt bra :) Kände mig verkligen inte taggad på bio just den kvällen men,

i söndags fick Tussan KATTUNGAR! Två stycken. Huur söta som helst! Kan inte lägga in bild nu men dom kommer=)
På kvällen for jag och mamma till mormor och morfar. Kollade på deras nyrenoverade kök som inte riktigt är klart men, asfint iaf!

Igåår skola, slutade kl 13.00 eftersom jag hade glömt danskläder och för att hon jag jobbar med på dansen inte var däär. Så istället gick jag med Sandra till stan. Hon tog  bussen hem och jag väntade på Ida som kom runt 2. For runt lite överallt och käkade middag på donkan med milla och jenny. Efter det så gick vi till Umeå-Vännäs Trafikskola för infomationsgrej. Så nu har jag böckerna och det är bara att börja plugga!
Ida följde med hem till mig och sov över till idag. Vi gjorde inte så mycket. Åt pannkaka och såg OC ;P

Idag är jag hemma. Emelie är här och vi håller på med engelskaredovisningen. Vi ska prata om foto och visa lite bilder och så. Egentligen har vi jämställdhetsdag på skolan men det här är den enda tiden vi kunde göra klart redovisningen så. Förlåt för att vi inte är på skolan och stöttar dig marielleee

Ikväll Dancehall! Var ju inte där förra veckan pga min tå så jag hoppas inte jag missat för mycket nu... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0