Grattis pappaa!

I lördags for vi på stan, jag köpte en kjol och en T-shirt på Gina :) Gick runt lite, sen for vi och kollade på Thomas match. Såg inte så mycket utan jag och pappa for och hämtade syrran i Hissjö. For tillbaka till stan, Spelade laserdome som jag inte har gjort på maassor av år. Kul vare! :D Jag körde också massa bil i stan. Det är typ drygt. Bilar överallt och rödljus och grejer.. nä jag måste träna mer på det :P
Påväg hem stannade vi i Vännäs på Tre Kronor för att käka pizza. huur gott som helst!
På kvällen så gjorde vi inte så mycket. Såg The Abandoned. Den verkade riktigt bra på trailern, men det var så sjuukt dålig :O

Idag fyller pappa 43 år. Grattis till han! :) Klev upp runt tio och grattade honom. Runt 2 kom det främmande. Sköt lite med luftgeväret som jag, coffe, jesper och emelie fick av pappa i fredags. ganska kul faktiskt=)
Efter middagen for Emelie hem. Jag Coffe och Jesper drog ut och körde skoter ett tag. asnaajs!

Sen måste jag berätta att då vi höll på spela lite fotboll ikväll så sparkade jag in min fot i Jespers. Och jag tror jag stukade den ;O går nästan inte gå på den., åååh , inte roligt alls =( eller, det är lite komiskt för jag hoppar typ runt på ett ben, eller går som en krok :P aja. ska forts se beck nu sen blire sova. skola imorgon. taggar Inteee..


"Vill du ha ett äpple?" hahah eeh? ;D
   K som i Konstig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0