Angels of Clarity

Vaknade vid 11 då pappa ringde. så jag tog mig upp ur sängen och åt frukost framför Kyle XY. Det är braaa!= )  Sen gick jag ut i stallet ett tag. Ut med hundarna.  Sen kom ida runt 16.00 tiden. Så vi har gjort bort lite plugg och mest suttit vid datorn :P Kollat på ännu mer gamla bilder. Och jag börjar känna att jag vill bli blond igen. alltså blondblond som jag var tills i 9an innan jag började färga håret brunt. Men jag vet inte. Det lär ju kosta att bli blond igen. Även fast man inte gör det hos frisör.. Det ska jag då verkligen inte göra. 1300 kr.. :S uschnej. Men jag vet inteee. Skulle vara ganska skönt att slippa måsta färga och sååå. Sånt här är svåårt! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0