You can walk on water

Igår var jag med André Jens och HJ. Drog med mopparna till ICA Kvantum och köpte lite chips och grejer. Sen tillbaka till André och chillade. Såg film osv . Sov väl max 3 timmar inatt. Vaknade halv 10 och drog hem. Kände mig bakis även fast jag inte hade druckit nåt. sjukt trött ,heh ;P

Tog halv 12 bussen in till stan. hade körlektion och det gick väl helt okej. sen blev det stan ett tag. Var hur varmt som helst. mjukisbyxor och skinnjacka i typ 25 grader varmt... jaja.
Kom hem och duschade, sen kom Josse hit. hängde med henne ett tag sen skulle hon käka och jag drog hem till mig. tror jag ska sova nu så ser jag vad som händer ikv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0