When the drugs don't work you get high on life

Onsdagskväll blev det typ fest hos André, det var mkt kuul!=) haha men tjejen var ju galen ..;D

torsdags drog vi till Lyckebo för att grilla och tälta, Jag André Bullen Jens HJ Oskar Adam. Men det blev lite dött så for till André, satt där och chillade till 7 på morgonen :P



På fredagen då vi hade vaknat så kom Josse ett tag. Vi drog och badade och solade på Hissjö beachen ett tag. Sen tog vi adams bil till tsjö och spelade lite minigolf där. Hann väl spela typ 8 banor innnan vi var tvungen att dra. André och några skulle till stan. Så jag träffade Josse på affärn så vi köpte en glass och satte oss där utanför och snackade lite=) Efter det gick jag hem oich duschade osv sen vid halv nio kom Bullen Adam och Jens så grillade vi kött och pommes.:) Rökte lite vattenpipa osv sen drog vi till stan, körde runt lite och kollade hur bra crilles bil gick, och det var inte dåligt!

Idag har jag legat ute och solat ett tag, nu ska jag käka middag sen blire att göra mig klar för kvällen så ska jag och josse åka till stan och Wheels! Sen blire att åka bil med adam och dom där. woho=) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0