so real

Tog moppen till stan idag vid tio. Hade körlektion. Först gick det sämst kändes det som. Kanske var för att det var så länge sen nu :P Efter ett tag så gick det faktiskt bra=) Då den var slut ruschade jag till Stadshuset där jag mötte Mona och följde henne till huset dom håller till. Fick skriva på några papper och höra lite om hur dom gör osv. Så mellan 6 juli-7juni ska jag städa typ på rödängskolan och lite andra ställen;D

Sen gick jag på stan ett tag. Köpte en mascara och ett linne på H&M. Sen tog jag moppen hem, i ösregn... Kom hem, fixade spagetti till lunch sen ringde Sandra och ville att jag skulle komma och träna på USM med henne. Så jag tog bussen som gick 20 min senare så vi gymmade väl typ en timme ungefär . Sen kom Jonzza dit också, snackade ett tag innan jag tog 17.10 bussen hem.

ska fortsätta se americas best dance crew nu, hare !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0