Smile like you mean it

körde moppe ner till stan runt halv elva. Var på ansiktsbehandling 11-12 (Tack för presentkortet Ruthan=) ! ) sen träffade jag Sandra så vi gick till Subway och åt. Shoppade lite sen köpte vi en Maräng Swiss på donkan och satte oss på kajen och åt glass & solade. mmhmm sååå chill!:) Sen for vi till skolan vid kvart i tre. Satt ute och pluggade upplysningen och halv fyra gjorde jag svenskaprovet i skrivsalen. Då jag var klar for vi till stan igen, träffade Jonzza och gick för att ta ut PDOL-biljetterna! Så nu har vi dom och det är bara campingen vi måste ringa och boka nu =)

Då det var gjort for jag hem . Mormor kom förbi med jordgubbar så vi har ätit det:) Sen for jag och syrran ut och red :O lääänge sen var det! Fast jag tror nog jag föredrar Topsy framför Pillan ;P Så kul var det inte. Fast kan ju också bero på att jag fick nåt ont i knäna av att rida lätt ? :/  aja, sen har jag packat för Kroatien, färgat ögonfransar osv, och nu måste jag sooova. Plugga för nästa svenskaprov som är imorgon får jag göra då jag vaknar  eller på bussen eller nåt...

Godnatt!

om-pdol1

TAGGA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0