kiss me thru the phone

Tog moppen till stan imorse för jag hade körlektion 9.30-10.30. Gick riktigt bra:) Nästa gång ska vi börja med enkelriktat.
Kom hem, hann käka lite osv.. Sen for jag pappa och syrran till stan. Hade egenltigen inget att göra där, följde bara med för jag hade tråkigt hemma :P så jag och syrran gick på stan ett tag. Sen åkte vi hem. Jag åt middag sen tog jag moppen  för att fara in till stan igen. Teorilektion på körskolan. Stadskörning. Men det var inte mycket nytt .. jaja, lika bra att ha varit där ändå. Sen efter det körde jag hem igen. Nu sitter jag i sängen och ska snart se nån film. Har just tagit ett långbad. Hur skönt som helst!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0