Dream chaser

Kom hem från Kroatien igår. for direkt till Sandra där även Marre, Emelie och Eve var :) gjorde oss iordning och chillade lite med musik osv. Sen drog vi ner till stan. Gick till en förfest på Teg där det var bara massa killar, från vindeln,böleäng osv.. var faktiskt kul =) Runt halv elva - elva(?) drog alla ner till stan. Gick in på en annan fest vid Oleary's och sen hängde vi mest på stan resten av kvällen. var inte speciellt mkt folk ute , tog taxi hem till sandra runt halv två-två. Gjorde spagetti och gick och la oss :P
Mamma hämtade mig vid nio där. åkte hem, och sen har jag bara suttit vid datorn hela dagen ungefär :P Hur skönt som helst att komma hem faktiskt. Jag har packat upp väskan, städat lite, och sen kom mormor,morfar,kicki,peter,wilma och linus hit och åt tacos med oss.

Nu ska jag lägga in bilderna från kroatien och kanske försöka lägga upp turkietbilderna här också,,, :P
lateeerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0