when it was good

festen igår var kul faktiskt:) liite tråkig som enda nyktra personen men ja, lätt värt iaf:)
jobbade till två idag sen gick jag ner till stan. träffade coffe eve syrran och matte. var ju riktigt varmt i stan också:) sen tog vi trebussen hem. Till åska,regn och blixt. inte såvärst kul.
Ida och Kix kom förbi ett tag och snackade lite osv. Så jag och ida bestämde att jag ska komma och hälsa på henne i hennes mormor och morfars hus i Sörfors. Så jag ska bara duscha och packa lite grejer sen tar jag moppen dit och sover där:) blir nog myys=)

Kommentarer
Postat av: Ruthis

Härligt tjejen att du går på fest NYKTER!!

Det kan faktiskt vara nog så kul ibland, folk tror ändå att man festar och det blir myckeee billigare. ;-)

Kraaaaaaaaaam

2009-07-16 @ 10:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0