Trästock

Trästock blev hur bra som helst! Jag och Sandra tog bussen vid halv 6 på kvällen. Kom dit kvart i åtta och gick och käkade middag på subway. Sen träffade vi Marre, Olivia och Eve. Drog ner till campingen som var en låång väg att gå från festivalområdet. det sög. men iaf. Så vi hängde där den kvällen. Rökte vattenpipa vid Petras tält. ölspelet och umgicks med dom :) Jag Albin Marre och Marcus tänkte gå till festivalområdet men mötte bara massa folk så det var slut där. drog tillbaka till petras tält och satt där ett tag. sen gick väl typ och la oss vid 04-05 nångång..

på lördagen steg vi upp vid typ kanske 9-9.30. Gick till OK och fräschade upp oss lite sen blev det att gå på stan ett tag. Köpte den seriöst dåligaste kebabrulle någonsin! torrt bröd. torrt kött. näe. köp aldrig kebab från Gatukök i skellefteå! :s
sandra köpte ett par nya skor eftersom hennes var det hål rakt igenom på, sen blev det lite örhängen /ringar från glitter för dom andra. Träffade Petra, Johanna, Elin osv på subway sen drog vi tillbaka till campingen. Jag och Eve tog ett dopp i älven eller vare var. riktigt kallt från början men sen blev det ganska skönt ;D asäcklig botten men..
låg mest och chillade på mitt täcke utanför tältet. snackade osv. började dricka igen vid kanske halv 5. satt där med sandra marre olivia eve och ett tag erik erik och billy också :P hur trevligt som helst:)  några timmar senare började vi gå runt och träffa folk igen. Hängde mkt med Albin den kvällen eftersom alla andra bara försvann! gick runt på hela campingen och letade men hittade dom inteee. Så jag och Albin satte oss vid några trevliga folk från kiruna som tydligen också ska på pdol. ! :)  Träffade Filippa från min förra klass också. kul =)
hahah och kiruna-killen ramlade i lervattnet med sin vita t-shirt och ljusblåa jeans.. stackare :P
då klockan blev runt 1-halv två kanske, så drog jag albin sabina och malin till incheckningen där vi köpte hamburgare med potatissallad på eftersom det var slut på dressing. Men det var sjukt gott! Sen träffade vi några astrevliga poliser också, haha =) då äntligen träffade jag eve iaf. så vi drog till albin och sabinas tält. satt där ett tag och skrattade åt en alex, sen hämtade jag mitt täcke och sov där. 

eve kom och hämtade mig vid typ halv elva på söndagen, då var vi ungefär dom enda som var kvar av oss så vi drog med oss hela 6mannatältet och våran packning till incheckningen. Kände att vi Verkligen inte orkade dra det där typ 30 minuters gående (utan tält) till bstn så vi ringde Erik och fick skjuts hem till Umeå av han och håkan. ganska så mkt skönare än buss vare iaf.  Sen stannade jag hos Eve ett tag tills mamma och ..... kom och hämtade mig . hem och somnade halv 9. typ inte hänt på flera år känns det som ;D men jag var sjuukt trött. Likadant på jobbet idag. kände mig som en zombie hela dagen.. :P


Då jag kom hem från jobbet åkte jag med pappa ruth och syrran till vindeln för att ta hem min moppe som coffe och matte lånat. käkade asgod tårta (vet inte varför dom gjorde tårta idag, men gott var det veerkligen!) Sen var pappa tvungen att fixa moppen eftersom nånting hade hänt med den, och deet kan jag lova tog ett tag. var sjukt less men tillslut blev den klar så jag körde hem från vindeln till hissjö, en timme, i regn. det var Inte kul.
Men nu ska jag iaf gå och lägga mig.. Upp 05.25 imorgon så. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0