Piteå Dansar & Ler 2009

Fortfarande sjuk. Tydligen nån sorts böld i halsen.. :S Men har fått pencillin och massa annan medicin mot det nu så hoppas det blir bättre. Var tvungen att dra hem en dag tidigare från pdol pga det.. Men det gör inte så mkt. bara skönt att komma hem egenlgien,.

Torsdagen - träffades hemma hos Sandra. vi hade två bilar - jag, marre, tommy och jesper i ena som drog husvagnen. Erik, Jonzza, Anka, Sandra, Fredde i den andra. kom till piteå vid halv 5 ungefär. satte upp tält, husvagnen osv sen började dom andra dricka. jag la mig i tältet för att sova ett tag eftersom jag var sjuk. Men sen gick det inte längre för det gjorde så sjukt ont. Sandra följde mig till kiosken där så jag fick panodil och te av dom så blev det bättre, kunde hänga med dom andra osv.  så vi satt utanför husvagnen och snackade, dom drack osovsov. drog och kollade på Maskinen sen tillbaka till campingen. men sen började det regna så vi drog in i husvagnen och tände ljus och låg där ett tag. asmysigt ;D tror vi gick och la oss ganska tidigt den kvällen. fast somnade rikitgt gjorde man ju typ aldrig. var väl tyst på campingen från 6-8 på morgonen eller nåt, så :P

Fredagen - klev upp typ halv tio. jag marre sandra och anka gick och duschade i deras tillfälliga träduschar. sen gick vi ner till stan. letade upp Max så dom käkade där. Jag fick ett samtal från nån tjej på vårdcentralen och hon frågade massa om min hals och sa att det tydligen var halsböld så jag skulle gå till närmsta vårdcentral så jag gjorde det. Men då hade dom flyttat så jag kunde inte ta mig dit. så det sket sig. drog tillbaka till campingen. satt utanför husvagnen och dom andra började dricka klockan var väl typ 15-16 ? så vi chillade där . sen började jag må asdåligt igen (det var som till och från hela tiden) så först drack jag bara honungsvatten och fick magnecyl av jesper men sen snackade jag med mamma i tele och kom fram till att jag borde dra till sjukhuset ändå. Så Fredde var snäll och gick med mig dit. fick tre olika piller som jag nu ska käka typ tio dagar. om det inte blir bättre så måste man typ skära bort det... :S och det vill jag veerkligen inte så jag hoppas det blir bra av det här bara:) Då vi kom tillbaka till campingen så mådde jag bra. vi satt i grannarnas förtält och snackade med dom osv. runt tio halv elva började vi gå ner mot festivalområdet. såg dead by april kl 23-23.45 typ. drog tillbaka till campingen och tror jag chillade mest i husvagnen då. ville bara sova osv :/

Lördagen - gick och duschade, drog ner till stan och hämtade ut pencillin på apoteket, sen gick vi och åt på Maxim (Jag sandra marre och anka) sen tog jag 12.45 bussen hem. tre timmar. inte det roligaste då man mår dåligt osv men jaja.
sov från 17.30-22.00 på kvällen, var vaken till halv 2 sen har jag sovit till typ 10 imorse.

Har typ inte käkat nånting på flera dagar förutom pizzan igår , sen bara lite melon, jordgubbar, godis, mango, och vatten mm. inte alls haft nån matlust meen känner att jag borde äta nu iaf.  kommer lite bilder och videor från pdol:



                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0