fury of the storm

Droskan i fredags var inte speciellt rolig faktiskt. typ inget känt folk nästan. förfesten var då mycket roligare! =) Var med Ida och några typ röbäck-killar hos en adam på teg.. så, ja. :)  stannade till halv två på droskan, sen chillade jag med syrran, eve och coffe ett tag på logen eftersom jag inte alls kände att jag ville sova än :P


Lördags.

söndagen låg jag mest i sängen och såg filmer. The Notebook och 17 again. ba braa!=)
och nu har andra jobbveckan börjat. känns gaanska drygt. men som tur är så äre inte bra väder så då kan man faktiskt lika gärna jobba och tjäna pengar;)

blir väl bara att ta det lugnt ikväll också. ska ta en dusch sen blire väl tv eller nåt tråkigt. aaghjrgiuy blir så less..


jatack till sol och ledigadagar! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0