Lördag, Söndag

Ikväll har jag och Ida har varit och tränat och jag är helt död! Men det var kuul! =) Var ju också på Prova på dans på Umeå Dansskola, Musical Dancing. Det var riktigt roligt! Dansade till Honey Honey (heter den så?) från Mamma Mia filmen iaf . niice:)

Tänkte berätta om 50årsfesten igår, Det var asroligt haha =) Grupplekar (vårat A-lag kom sist , men vi var ändå bääst!) , is i tröjor, kaxade och bara umgicks, jag kommer på nästa 50årsfest ida ;) hah :D  Sen så for vi hem till ida, spelade lite kort osv och somnade som typ knölar i sängen runt halv 4..  Upp tio dagen efter för att gå ut i stallet. Jag är ju rääsermockarn;) 
Efter det så for jag, Ida, Daniel, Thomas och Mia till Trehörningssjön för att köra bil på isbanan men det var inte så många där så vi drog hem till ida igen. Sen körde jag daniel och ida på deras bana istället. hahah vi äär ju duktiga... Jag körde upp i snön med hela bilen en gång och ida gjorde det ... nåågra fler gånger iaf haha ;D så Allan fick lov att ta traktorn och komma och dra loss oss.. :P askul iaf!

 Ida och jag;P
  Slutet av kvällen, alla började dra sig hemåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0