;D

Faktiskt skönt med en timmes promenad ikväll, hade mycket att snacka om osv så det där ska vi göra oftare! Känner Verkligen att jag borde ta tag i träningen nu efter tre veckors av julätande osv, usch! Nu blire att träna mer och äta mindre ;D

Första skoldagen idag, var riktigt slapp men känner att ... jag börjar redan bli less på skolan. ååh
Fick tillbaka trafikantprovet vi gjorde innan jul som jagtrodde jag skulle få vg på , men inte det. ett G blev det så ska till Trafikskolan imorgon då resten av gruppen har sovmorgon och göra ett slutprov, får veerkligen hoppas på att jag får vg där så blir det vg i slutbetyg=) men frågan är ju, har inte pluggat nånting ikväll såå... aja.  Blir iaf att dra till Granö imorgon också:) ba nice!

godnaaatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0