HEJ

Eeeh ja, det blev inte mycket av plugg igår som vanligt. Men jag har faktiskt kommit igång med att läsa Candide idag! så jag ska fortsätta med det ikväll, och som tuur är så behöver inte engelskan vara klar imorgon, så jag tar det senare nångång.... Ikväll blir det alltså att läsa candide, se tv och sen sooova.

I helgen fyller syrran 15 så jag måste på stan och hitta nån present.. Sen ska jag och Mariellleee gå och fråga om jobb på Online(telefonförsäljning). Kanske inte det roligaste men man tjänar bra! :)
OCH, pappa, jag hoppas att det blir av att ta sängen till Hissjö i helgen också? skulle inte vara helt feel! :)

Måste verkligen börja ta tag i träningen också, känner att då man inte har tränat sen innan jullovet så börjar det bli dags... och plugget, ÅH JAG DÖÖÖÖÖÖÖR.. SÅ HEMSKT, JAG HATAREE!!

Engelska imorgon
Svenska nästa vecka
Gruppträning om några veckor
Redovisning historia måndag nästa vecka
Psykologiuppgift

har säkert glömt nåt och sen så äre ju att det är inte små grejer heller.  Faakkiiingg shhiiiit
 NU måste jag nog börja plugga.. hare !

Btw, TAGGA FEST NÄSTA HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0