pokerface

Idag hade vi typ rullstolsaerobics med Kim Wikman, det var.. annorlunda ;D ganska kul ändå! Efter skolan så for jag, pappa och syrran och hämtade sängen i Tavelsjö. finallyy! Lämnade den i Hissjö sen fick jag skjuts till Iksu där jag, Sandra och Malin först var på core. Det kändes i magen kan jag lova! Sen gick jag och Sandra  på Pilates. det var INTE roligt! boll, gummisnöre,boll,gummisnöre "sch! sch! sch! sch! sch!" hah åh. mardrömmar om det inatt eller hur Sandra?;D Mamma hämtade oss och vi skjutsade hem sandra eftersom hon missade bussen :P 

Då vi kom hem till Hissjö igen så bar jag och mamma upp alla delar till sängen till mitt rum och sen satte jag ihop allt, så nu är det massor av säng i mitt rum :P har inte tagit ut min förra så någon får sova i den imorgon då vi kommer hem från festen. Har städat massa också, så det inte är massa stök imorgon då det kommer 7 pers hit innan vi drar till Jonzza. :)

Sovmorgon imorrn, sen Dans, Gruppträning, svenska och Småföretagande A sen slutar vi och då blire att tagga fest :D inte tråkigt!

hah just det, ikväll räknade jag ut att jag har tränat 14 gånger på en vecka. not baad! ;D

gåånatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0