not good enough for truth in cliche

Riktigt skönt med en ledig dag idag. Lärarna har typ planeringseftermiddag så vi är lediga. Hade bara historia men jag  skulle itne ens redovisa idag så :)  Jag och Sandra ska vara duktiga och göra klart historian idag men just nu sitter hon och äter och kollar på Weeds så jag bara väntar tills hon loggar in på msn så ska vi börja.

Sen åker jag nog 15.20bussen till stan om jag inte får skjuts av någon, får se hur det blir. Då ska vi iaf fara på bio några stycken, vet typ inte vilka dom är men iaf jag, Sandra, Oliver, Anton och sen är det några till.. Blir nog kul! Vet inte vad vi ska se heller men det spelar inte så stor roll ;D

jaja nu loggade sandra in på msn så nu blire historia. Very fuun!.. not. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0