maiahiii maiahooo maiahaa maiahaha!

ääntligen! Vi gick till Online idag. Jag, Sandra och Marre. (och malin , fast hon inte skulle söka jobb) Träffade på Jonte där så han sa vart vi skulle gå osv, vi fick skriva ett typ CV eller nåt liknande iallafall:P blev blev ju inte bra kan jag lova. Men det räckte iaf till en intervju 16.00 på måndag! Hoppas verkligen jag kan få jobb så man tjänar in lite pengar. Skulle faktiskt kännas bra att jobba ihop sina egna =)

Ikväll ska jag städa mitt rum och PLUGGA. måste ju göras nåångång... :/ och sen försöka gå och lägga mig tidigt. Har blivit typ runt 01.30-02.00 tre dagar i sträck nu, gaanska trött på dagarna..

nä nu ska jag gå och göra lite nytta ;D harehaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0