Look what you've done

HAHA , bion igår:
- Är du verkligen 15?
-Jaa....
HAHAH lillsandra! ;D

Jag, Sandra och Oliver var iaf och såg The Unborn. Jag tycker faktiskt den var bra:) skrek typ rakt ut en gång, hoppade till några gånger osv, men det är ju så en skräckfilm ska vara :D

Var på dancehall ikväll igen. åh det är kulkulkuul! Så kommer man hem till datorn, ska fortsätta med historian och RYSKA REVOLUTIONEN. intressant... kommer inte bli mycket gjort iaf. heeh,

Imorgon ska då jag, marre och sandra gå till Online, jag vet att jag sagt det fleera gånger förut men det blir ju aldrig av ;O men imorgon måste vi för vi behöver peengaaar!

nä, nu ska jag torka håret osv sen soooovaaa! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0