Emelie 15 år!

det var inte liite fika på kalaset idag. Och godis. åh, min mage har itne mått bra, sjukt mätt av allt så det lär ju inte bli nån middag för min del idag :P istället ska jag på typ 50årsfest på bygdegården, kan ju bli kul ;D Eftersom jag inte kunde fara på 20årsfesten så får det bli det här istället ;D

Imorgon blir det iaf att fara på Musical Dancing eller nåt liknande. Prova på gratis iaf. Blir nog bra:) sen Cardio och core på kvällen. och Förhoppningsvis så har min träningsvärk gått över till dess ;D haha

..PLUS ATT JAG FORTFARANDE MÅSTE PLUGGAA..! :( don't like it at all!
Har då verkligen inte följt mitt 13 min/dag läsande i Candide heller. Är typ på sida 31 och vi ska helst ha läst ut den innan tisdag. Lycka till angelica..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0