"Du ser ut som catwomaan!"

Sitter på skolan, har historia och vi har faktiskt hittat 6 sidor från wikipedia om Ryska revolutionen :P så nu blire väl mest chill resten av lektionen skulle jag tro..  Redovisningen blev då framflyttad till måndag v. 5 och det är braaa!

Idag fyller Emma och Lotta 18, så det blev saft och gootårta i klassrummet! Inte så värst bra med tanke på att jag ska vara nyttig. Men vi ska ändå träna hela dagen imorgon så. whattevvaah.!

Anmälde mig iaf till Dancehall igårkväll. Så det blir att börja med det på tisdag. wohooo :D HOPPAS nu att Ida och Kix börjar med mig ;D annars får jag gå sjäälv... :)

Haha, juste. På Jonzzas fest så bjuder jag, Marre och Eve på Godiskaktus, hahah :D bara goott!

"OH JÄÄÄH!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0