Breathe

Jag har räknat ut att om jag ska hinna läsa ut Candide så ska jag läsa 13 sidor varje dag till nästa fredag. Det borde nog gå ändå:) Iofs så somnade jag då jag låg och läste ikväll, så måste nog läsa mer imorgon, men ja det får gå.

Vet fortfarande inte om Dancehall, Måste bestämma snart så vi kan anmäla oss. Annars gör jag det typ själv..
Imorgon har vi avspänning och stresshantering första lektionen, det blir nog kul! =) Och efter skolan så kanske jag ska och gymma med Sandra, Marre och Oliver. Men jag vet inte än, får se hur allt blir osv. Måste verkligen på stan nångång i veckan också! :S Känns inte som att jag hinner med det men jag måste. På torsdag typ 12-15.30 eller nåt så ska vi vara på Iksu och träna, efter det känns det bara jobbigt att gå på stan men kasnke gör det ändå.

Och på Fredag tycker jag vi måste hitta på nåt kul! Sen blir helgen väldigt.. Uppbokad. Lördag måste jag på Dansskolan eller Balettakademien och prova på nån dans gratis. Min syster ska ha kalas typ samma tid.. På kvällen så blir det tyyp 20årsfest utanför Vännäs :D Söndag hoppas jag att jag får min säng och sen vill jag veerkligen på cardio och core på kvällen. Plus att jag måste klämma in massa plugg någonstans också. FUCK..  Historiaredovisning på måndag SANDRAA!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0