Wilhelmina Winter Weekend

Helgen har varit riktigt rolig! I fredags åkte vi ju till Vilhelmina. Bodde på Lilla Hotellet där eftersom Ruth typ är kusin eller nåt med hon som äger det. Riktigt hemtrevligt hotell faktiskt :) jag, syrran, coffe och pappa åkte i en bil och jesper och ruth i den andra. På vägen tid så lyssnade på musik och sjöng, lekte lekar och åt godis osv;D Tog typ 3 timmar att köra dit..

På fredagkväll då vi hade packat upp osv så så for vi och åt tacobuffé någonstans, sen gick vi till nån spelhall och körde lite gh sen tillbaka till hotellet och då hade jag, Coffe och Jesper bastutävling om vem som kunde sitta längst i bastun då det typ brände sönder huden (gissa vem som typ alltid vann? ;) ) och sen chillade vi mest på rummet. kollade på youtubeklipp osv :P

På lördagen så flyttade vi ut ur vårat rum eftersom några andra skulle ha det. Så vi bar ner madrasser till källaren där bastun osv är. Sen gick vi ut för att kolla marknaden och lite affärer. Fikade på Vilhelminas typ enda café så det var ganska så fullt där ;D drog tillbaka till hotellet och bastade igen. Inte lika roligt den här gången , är alltid så. men det var skönt ändå:) På kvällen så blev det middag på hotellet, asgott! sen skulle jag, coffe och emelie gå till nån fritidsgård för vi hade hört att det skulle vara nåt kul där. vi gick och gick och gick, frågade nån gubbe var det var men hittade det inte, plus att det var ASkallt, hade inte speciellt varma kläder osv. Då vi bestämt oss för att gå tillbaka igen så hittade vi det ju.. Gick in, all eyes on us , helt tyst :P tänkte ju att det skulle vara musik eller nåt men, :P så vi bara vände och gick ut igen, Var inte så taggat där inne som vi trodde så :P
sen så gick vi iaf till statoil för att hyra lite skräckfilmer. Så vi såg dom på kvällen, först nån asdålig ,minns inte vad den hette men den var så sjukt dålig iaf. Sen såg vi Creep. Den var lite bättre men.. fortfarande ingen höjdare precis.
sen då jag emelie och coffe skulle sova efter filmen så var alla övertrötta. blev mycket Din mamma-skämt osv. hahahah mycket skratt iaf! :D

Söndagen så gjorde vi inte så mycket. Gick och kollade i några affärer, packade och sen körde vi hemåt. Stannade i Lycksele och åt pizza på Golden Bar. Sen fortsatte vi hem till Granö. Jag, Emelie, Coffe och Jesper hade köpt glass osv, så vi hittade på en egen chokladsås till den. Blev riiiktigt god! :O borde verkligen skrivit ner receptet men tyvärr :/ :P Sen åt vi glass och såg Mirrors . Efter det så blev det våfflor och grädde. goott! men så sjukt mätt efter den där megaportionen av glass så kunde bara äta en haha ;D

Idag så blev det att åka buss typ 80 min. Satt och sov och frös typ hela vägen till stan och var väl inte på mitt bästa humör idag :P men det var riktigt slappt ändå. skönt. bara lyssna på inte såå tråkig histora eftersom vi har nån ny bra kandidat :) sen film på engelska. Tretimmars hål så chillade jag mest runt med sandra, oliver och adam , satt i musiken osv.
Halv tre började dansen. och eftersom jag inte hade några idrottskläder så kunde jag åka hem med trebussen . Träffade Josse, Oskar och HJ på den :) sen blev det hem. sängen. sov nästan tre timmar :O sen har jag gjort lite gruppträningsgrejs och bara suttit vid datorn typ. Nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

den där sugfilmen hette the reeker

2009-02-12 @ 19:45:43
Postat av: emelie

den där sugfilmen hette the reeker

2009-02-12 @ 19:46:50
Postat av: emelie

den där sugfilmen hette the reeker

2009-02-12 @ 19:47:02
Postat av: emelie

den där sugfilmen hette the reeker

2009-02-12 @ 20:04:14
Postat av: emelie

oj det va inte tänkt me så många :O

2009-02-12 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0